Tuesday, November 18, 2008

hari yg paling xindah

arini aku keje dr pg smpai mlm. kalo keje smpai jd jutawan xpe gak. ni xkaye2. bgn pg mcm zombie. kriiing... amek towel... gedebush gedebush (ckupla 2 cedok)... patu pkai bj. borak2 ngn afiq jap. owh ye adek aku si giant afiq da blk dr machang dah. bleh buli die. patu aku gi keje.

arini xde mood. rase mcm nk tampau je sumeorg. mane xnye... ni adalah antara permintaan2 dari C**** dan A***...

"oni tolong amekkan tuu...
oni tolong letakkan kat sane...
oni bleh x tolong A*** bwatkan bende ni...
laaa... ni pon tatau lg ke...
oni... oni... oni!!!
oni u buatkan i ni...
oni u dah siap ini?
oni boleh bwat keje ni x, i ade hal sket...
u bwat ape tu?
u tgk sape tu?
u observe ape tu?"

setelah break 1 jam, aku dpt lg break stgh jam waktu maghrib tu. aku tdo setiap menet yg ade. pnat. sgt sgt ngntok dan letey... hwaaarh. wat a boring n bengang day!

Safi adalah kwn baru aku. dari starbucks. td die bwk air utk aku. refreshing but i wish it was caramel ice blended. anyway, thnx safi. sok bg la bende len plak. tq.

No comments: